Гарантія
Всі товари продаються із гарантією від виробника, що діє на території України.
Гарантія набирає чинності лише за наявності друку/штампу магазину на заповненому продавцем оригінальному гарантійному талоні виробника, що видається до кожного товару після продажу. Зверніть на це увагу при отриманні товару.
Перш ніж розпочати експлуатацію, рекомендуємо уважно ознайомитись з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації – це допоможе не допустити можливих проблем у разі неправильного використання товару.
Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну всі документи, що додаються до товару під час його продажу. Гарантійний талон знаходиться в комплекті з товаром, він може бути розміщений на першій або останній сторінці оригінальної інструкції з техніки.
Гарантійний ремонт здійснюється протягом передбаченого гарантійного терміну представниками виробника (авторизованим сервісним центром) за таких умов:
• наявність заповненого гарантійного талону із печаткою/штампом продавця;
• документа, що підтверджує оплату товару;
• Збереження всіх передбачених пломб на товарі.
Порядок повернення товару
1. Продавець надає гарантійний термін на всі товари, які пропонуються до продажу в Інтернет-магазині – 14 календарних днів з моменту отримання Покупцем товару. На технічно складні побутові товари, які пропонуються до продажу в Інтернет-магазині, гарантійний термін визначається виробником та вказується в експлуатаційному документі такого товару. Інформація про гарантійний термін технічно складних побутових товарів зазначається в описі такого товару на сайті Інтернет-магазину.
2. Повернення та обмін товару належної якості, придбаного в Інтернет-магазині, провадиться за рахунок Покупця. Покупець має право звернутися до Продавця з вимогою щодо повернення або обміну такого товару (заявою на повернення товару належної якості за формою згідно з Додатком № 1 до цього договору) не пізніше ніж через 14 календарних днів з моменту отримання товару Покупцем. У заяві Покупець зазначає власні паспортні дані, ідентифікаційний код, номер мобільного телефону, IBAN та номер банківської картки (за потреби), адресу, номер та дату фіскального чека або квитанції. Повернення або обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Поверненню та обміну не підлягають товари, визначені Кабінетом Міністрів України у Переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню).
3. При поверненні Покупцем товару належної якості Продавець повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат, пов'язаних із доставкою товару Покупцю.
4. У разі виявлення Покупцем недоліків товару, Покупець протягом встановленого виробником та Продавцем гарантійного строку на такий товар має право звернутися до виробника або Продавця із заявою на повернення товару неналежної якості за формою згідно з Додатком № 2 до цього договору з однією з наступних вимог:
• пропорційне зменшення ціни;
• безоплатне усунення недоліків товару у розумний термін;
• відшкодування витрат усунення недоліків товару.
У заяві Покупець зазначає власні паспортні дані, ідентифікаційний код, номер мобільного телефону, IBAN та номер банківської картки (за потреби), адресу, номер та дату фіскального чека або квитанції.
5. У разі виявлення Покупцем суттєвих недоліків товару, що виникли з вини виробника товару чи продавця, підтверджених при необхідності висновком експертизи, Покупець протягом встановленого виробником та Продавцем гарантійного строку на такий товар має право на свій вибір вимагати від Продавця чи виробника:
• розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
• вимагати заміни товару на такий самий товар або аналогічний товар, з числа наявних у продавця (виробника).
Для зручності наших покупців, на сайті є відповідна форма оформлення повернення товару.